Waar moet ik beginnen?

Maak werk van je Merk acquisitie waar moet je beginnenWaar moet ik beginnen? Het is een veel gehoorde vraag van ondernemers. Er komt tegenwoordig als ondernemer zoveel op je af.

 

Alles lijkt tegenwoordig belangrijk: een website, visitekaartjes, netwerken, social media, webinars, (online) producten, noem maar op! O ja, en dan moet je ook nog klanten krijgen….

 

En hierdoor zijn we vaak druk met van alles. Voor je het weet is de dag en de week weer voorbij.

 

Waar moet je beginnen? Je probeert van alles, maar zonder het gewenste resultaat. Waarom lukt het niet, vraag je je af. Of je denkt: dit werkt niet voor mij, mijn business werkt gewoon anders.

 

Langzamerhand raak je steeds meer gedemotiveerd: dit lukt mij nooit, dit kan ik niet (een eigen bedrijf hebben of doorgroeien naar het volgende level).

 

Maar als jij uiteindelijk die impact wil krijgen die je zo graag wilt, het inkomen wilt wat je zo graag wilt, de vrije tijd die je zo graag wilt, het mensen willen helpen dan is het van essentieel belang dat je weet wat het belangrijkste is voor jouw bedrijf.

 

Op het moment dat je weet waar je moet beginnen, kun je sneller groeien. Laat jij je niet langer afleiden wat niet van essentieel belang is voor je bedrijf.

 

Waar moet je beginnen?

 

Is dat het hebben van een website? Volgens velen wel, maar ik kan je vertellen: dat is zeker niet het belangrijkste voor je business…

 

Is het social media? Ook dat is zeker niet hét belangrijkste voor jouw bedrijf

 

Natuurlijk zijn deze zaken zeker wel belangrijk, maar je website en social media strategie zijn niet meer dan middelen naar datgene wat echt belangrijk is, en waar iedere business om draait: het krijgen van (meer) klanten.

 

Waar moet je dan beginnen?

 

Waar je moet beginnen is bij het ontwikkelen van een strategie waardoor je structureel klanten krijgt. Niet op een passieve manier, wat veel ondernemers doen, zoals social media, bloggen, of het hebben van een fancy website.

 

Waar om het draait is dat je het precieze proces kent waardoor je structureel (meer) klanten krijgt. Waardoor je niet langer meer hoeft te hopen op meer klanten.

 

Waardoor je zeker weet dat als je deze strategie volgt, dat het wel goed komt.

 

Het is een strategie:

 

  • Waardoor je weet hoe je snel meer cash kunt gaan genereren voor je business
  • Waarbij je weet hoe jij een waardevol aanbod creëert waar klanten graag ‘Ja’ tegen zeggen
  • Waarbij je de manieren kent om structureel klanten in jouw pijplijn te krijgen, zodat je niet langer hoeft te hopen op klanten, maar waarvan jij wéét dat die werkt.
  • Waardoor jij de beste plekken kent waar jouw potentiële klanten komen.

 

Het is dus van essentieel belang dat jij weet hoe jij deze strategie concreet voor jou laat werken. Dát is waar je moet beginnen of moet strak trekken om die klanten te krijgen die je zo graag wilt.

 

Het krijgen van klanten is niet lastig als je weet wat je moet doen!

 

Ik heb er een speciaal 5 stappen systeem voor ontwikkeld, wat ik je leer tijdens de 30-daagse ‘Boost your Business’ – Challenge waarbij je leert hoe je 5 nieuwe klanten in 30 dagen kunt krijgen.

 

Mocht je willen weten hoe jij deze strategie kunt toepassen en hoe jij hier structureel (meer) klanten mee kunt krijgen, meld je dan snel aan voor de online 30-daagse ‘Challenge waarbij je leert hoe je in 30 dagen 5 nieuwe klanten kunt krijgen. Het programma heeft zich al vele malen bewezen met fantastische resultaten van klanten.

 

Wegens de aanhoudende vraag en de fantastische resultaten ga ik deze Challenge weer starten, en wel op maandag 6 juli. Het is een programma waar vorige deelnemers laaiend enthousiast over waren en waarbij ze veel klanten mee hebben gekregen. In welke fase jij ook zit met je bedrijf: zorg dat jij deze strategie kent!

 

Ga jij de uitdaging aan? Meld je dan snel aan! 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *